У студентів-істориків заочної форми навчання триває виробнича цільова педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти

22 лютого 2021 р. за допомогою сервісу Google Meet викладач-методист, доцент кафедри історії України і методики викладання історії Андрій Королько провів зі студентами ІV курсу заочної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» онлайн-зустріч з питань проходження виробничої цільової педагогічної практики в закладах загальної середньої освіти.

У студентів триває вже четвертий тиждень педпрактики. Молоді люди поділилися власним досвідом її проходження по місцю свого проживання в закладах загальної середньої освіти. За їхніми словами, кожен задоволений своїм класом, незважаючи на те, що зараз педпрактика проходить в режимі онлайн у зв’язку із погіршенням пандемічної ситуації в Івано-Франківської області. Молоді педагоги зауважують, що за допомогою впроваджених онлайн-сервісів (Google Classroom, Google Meet, Zoom, Nearpod та ін.), учні вчасно готуються до навчальних занять, активні на уроках, задають змістовні і цікаві запитання, доповнюють свої відповіді оригінальними міркуваннями і роздумами щодо засвоєння знань з вітчизняної історії та всесвітньої історії. Студенти-практиканти відзначають, що з такими учнями легко і цікаво працювати, адже можна з ними проводити будь-яку навчальну і виховну роботу, сприяти розвиткові комунікативних, лінгвістичних, інформаційно-цифрових, соціальних, громадянських, управлінських, але, насамперед, фахових (предметних) компетентностей. Студент СОІ–41 (з. в.) Роман Купчак резюмує: «Дуже радіємо, що маємо змогу вчити історію саме таких дотепних, веселих, комунікабельних та креативних учнів».

Насамкінець зауважимо, що цільова педагогічна практики в закладах загальної середньої освіти для студентів ІV курсу заочної форми навчання спеціальності 014 Середня освіта (Історія) ОР «Бакалавр» спрямована на конкретну професіоналізацію та збільшує можливості самореалізації майбутніх учителів, мобілізує особистісний потенціал та виявляє приховані здібності студента, забезпечує появу ідей у ситуації вирішення педагогічної проблеми, допомагає усвідомленню та почуттю задоволення від власної діяльності.